قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

رفتم که خار از پا کشم. محمل ز چشمم دور شد. یک لحظه من غافل شدم. صد سال راهم دور شد ....
سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۸۸، ۰۵:۵۳ ق.ظ

رجب، عید اولیاء الهى، بهار راز و نیاز و عبادت، موسم خضوع و خشوع به درگاه الهى، موعد حضور و خواستن، و

خدای‌ تعالی‌ در اسمان‌ هفتم‌ فرشته‌ ای‌ دارد که‌ به‌ آن‌ صداعی‌‌ گویند و چون‌ ماه‌ رجب‌ دراید این‌ فرشته‌ در هر شب‌ ان‌ تا بامداد بانگ‌ برارد که‌ خوشا به‌ حال‌ یادکنندگان‌ خدا‌ خوشا به‌ حال‌ فرمانبرداران‌ از خدا‌ خدای‌ تعالی‌ فرماید‌ من‌ همنشین‌ کسی‌ هستم‌ که‌ با من‌ همنشینی‌ کند و فرمانبر کسی‌ باشم‌ که‌ فرمان‌ من‌ برد و امرزنده‌ کسی‌ هستم‌ که‌ از من‌ طلب‌ امرزش‌ کند‌ ماه‌‌ ماه‌ من‌ است‌ و بنده‌‌ بنده‌ من‌ است‌ و رحمت‌‌ رحمت‌ من‌ است‌‌ هر کسی‌ که‌ مرا در این‌ ماه‌ بخواند او را پاسخ‌ دهم‌ و هر کس‌ از من‌ چیزی‌ بخواهد به‌ او بخشش‌ نمایم‌ و هر کس‌ از من‌ راه‌ بجوید او را راهنمایی‌ کنم‌‌ من‌ این‌ ماه‌ را رشته‌ ای‌ بین‌ خود و بندگانم‌ قرار داده‌ ام‌‌ هر کس‌ به‌ ان‌ بپیوندد به‌ من‌ برسد‌.

در دعای‌ یا من‌ ارجوه‌‌ میتوان‌ خدای‌ رجب‌ را بهتر شناخت‌ و نحوه‌ برخورد با او را اموخت‌‌ ‌یا من‌ ارجوه‌ لکل‌ خیر و امن‌ سخطه‌ عند کل‌ شر‌ در این‌ ماه‌ خیال‌ همه‌ راحت‌ باشد هر چه‌ از خدا میرسد خیر است‌‌ ضمن‌ اینکه‌ خدا در این‌ ماه‌ عذاب‌ نمی‌ کند‌ همه‌ خیرها را میفرستم‌ و شر نخواهی‌ دید‌ به‌ شرط اینکه‌ بیایید و یادتان‌ نرود که‌ ماه‌ رجب‌ است‌‌ ‌یا من‌ یعطی‌ الکثیر بالقلیل‌ ‌ خدا با یک‌ کاه‌ کوه‌ میدهد‌ اگر یک‌ یا الله‌ بگویید دو لبیک‌ می‌ شنوید‌ ‌یا من‌ یعطی‌ من‌ ساله‌ یا من‌ یعطی‌ من‌ لم‌ یساله‌ و من‌ لم‌ یعرفه‌ ‌ چه‌ صدا بزنید و چه‌ صدا نزنید‌ حتی‌ فردی‌ که‌ خدا را نشناسد به‌ یکباره‌ برکات‌ مادی‌ و معنوی‌ وارد زندگیش‌ میشود‌ جبرئیل‌ ندای‌ لبیک‌ خداوند را شنید‌ اما هرچه‌ دقت‌ کرد‌ صدایی‌ که‌ خدا را بخواند نشنید‌ از خدا سبب‌ را پرسید‌ هنگامی‌ که‌ خداوند تبارک‌ وتعالی‌ پرده‌ را کنار زد‌ جبرئیل‌ مشاهده‌ کرد که‌ فردی‌ در جلوی‌ بتی‌ زانو زده‌ و او را میخواند‌ جبرئیل‌ گفت‌ اما این‌ که‌ تو را نمیخواند‌ خداوند در پاسخ‌ فرمودند‌ من‌ حیا میکنم‌ فردی‌ با صدق‌ نیت‌ چیزی‌ را صدا کند و جواب‌ نشنود‌ البته‌ شرط قلیل‌ را نباید فراموش‌ کرد‌ قلیل‌ را بفرستید تا کثیر را بفرستند‌ و فراموش‌ نکنید که‌ ماه‌ رجب‌ است‌‌ ‌اعطنی‌ بمسئلتی‌ ایاک‌ جمیع خیر الدنیا و جمیع خیر الاخره‌ ‌ وقتی‌ معصوم‌‌(ع)‌‌ دعایی‌ به‌ ما می‌ اموزد‌ اجابت‌ این‌ دعا محال‌ نیست‌‌ پس‌ میشود در ماه‌ رجب‌ همه‌ خیر دنیا و اخرت‌ را گرفت‌‌ ‌واصرف‌ عنی‌ بمسئلتی‌ ایاک‌ جمیع شر الدنیا و الاخره‌ ‌ در زندگی‌ هیچ‌ شری‌ نبینیم‌ چه‌ مادی‌ و چه‌ اخروی‌‌ چرا شر اخرت‌ جمیع ندارد‌ خیرهای‌ دنیا و اخرت‌ را میشود جمع کرد همچنین‌ شرهای‌ دنیا را‌ اما شرهای‌ اخرت‌ شماره‌ ندارد‌  یا ذالجلال‌ و الاکرام‌ یا ذالنعمائ‌ والجود یا ذالمن‌ والطول‌ حرم‌ شیبتی‌ علی‌ النار‌ میگویند در حال‌ گفتن‌ این‌ فراز توصوص‌ کنید یعنی‌ با دست‌ چپ‌ ریش‌ خود را گرفته‌ و انگشت‌ سبابه‌ دست‌ راست‌ را به‌ حرکت‌ دراورید‌ کسی‌ در شبهای‌ قدر به‌ چیزی‌ میرسد که‌ از اول‌ ماه‌ رجب‌ مراقب‌ باشد‌ ‌یا ذالجلال‌ و الاکرام‌‌ در ماه‌ رجب‌ باید جلال‌ و جبروت‌ خداوند بر ما غلبه‌ کند‌ باید در مقابل‌ خدا احساس‌ پستی‌ کنیم‌ و بفهمیم‌ که‌ در این‌ دنیا چقدر کوچک‌ و بی‌ ارزش‌ هستیم‌‌ ‌یا ذالنعمائ‌ و الجود‌ خداوند برای‌ انها که‌ در ماه‌ رجب‌ توصوص‌ کردند در ماه‌ شعبان‌‌ اهل‌ کرم‌ و جود میشود‌ ‌یا ذالمن‌ والطول‌‌ کسی‌ که‌ در ماه‌ رجب‌ برای‌ من‌ به‌ خاک‌ افتاده‌ و در ماه‌ شعبان‌ در نعمات‌ غرق‌ بوده‌ در ماه‌ رمضان‌ مهمان‌ من‌ است‌ و منت‌ او را هم‌ خواهم‌ کشید‌ پس‌ از انکه‌ در ماه‌ رجب‌ به‌ وسیله‌ دعای‌ صیا من‌ ارجوه‌‌ با خدا ارتباط برقرار کردی‌‌ در ماه‌ شعبان‌ راحتتر با خدا حرف‌ میزنی‌‌ اسمع دعائی‌ اذا دعوتک‌ واسمع ندائی‌ اذا نادیتک‌.



نوشته شده توسط سعید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

رفتم که خار از پا کشم. محمل ز چشمم دور شد. یک لحظه من غافل شدم. صد سال راهم دور شد ....

قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

قال الله تبارک وتعالی:
من طلبنی وجدنی، ومن وجدنی عرفنی،و من عرفنی عشقنی، ومن عشقنی عشقته ومن عشقته قتلته ومن قتلته فانا دیته
قال مولانا امیر المومنین علی (ع): نسال الله منازل الشهدا
مقام معظم رهبری:امروز کار برای شهدا باید در راس امور قرار گیرد.
تمام این دو حدیث گرانبها و فرموده مقام معظم رهبری
حضرت امام خامنه ای روحی فداه کافی است برای اینکه این وبلاگ تشکیل بشه.
عبد من عبید فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)،حقیر الشهدا ،موردانه کش آستان بی کران شهدا ، قبرستان نشین عادات سخیف
سعید
******************
چه دعایی کنمت بهتر از این
که کنار پسر فاطمه (س) هنگام اذان
سحر جمعه ای از این ایام
پشت دیوار بقیع
قامتت قد بکشد
به دورکعت نمازی که نثار حرم و گنبد برپاشده حضرت زهرا (س) بکنی

**************
تلگرام من : https://t.me/Ghasedak1318
اینستاگرام : https://www.instagram.com/daei.saeid1318
https://www.instagram.com/ghasedak__135

بایگانی
نویسندگان

خدای‌ تعالی‌ در اسمان‌ هفتم‌ فرشته‌ ای‌ دارد که‌ به‌ آن‌ صداعی‌‌ گویند و چون‌ ماه‌ رجب‌ دراید این‌ فرشته‌ در هر شب‌ ان‌ تا بامداد بانگ‌ برارد که‌ خوشا به‌ حال‌ یادکنندگان‌ خدا‌ خوشا به‌ حال‌ فرمانبرداران‌ از خدا‌ خدای‌ تعالی‌ فرماید‌ من‌ همنشین‌ کسی‌ هستم‌ که‌ با من‌ همنشینی‌ کند و فرمانبر کسی‌ باشم‌ که‌ فرمان‌ من‌ برد و امرزنده‌ کسی‌ هستم‌ که‌ از من‌ طلب‌ امرزش‌ کند‌ ماه‌‌ ماه‌ من‌ است‌ و بنده‌‌ بنده‌ من‌ است‌ و رحمت‌‌ رحمت‌ من‌ است‌‌ هر کسی‌ که‌ مرا در این‌ ماه‌ بخواند او را پاسخ‌ دهم‌ و هر کس‌ از من‌ چیزی‌ بخواهد به‌ او بخشش‌ نمایم‌ و هر کس‌ از من‌ راه‌ بجوید او را راهنمایی‌ کنم‌‌ من‌ این‌ ماه‌ را رشته‌ ای‌ بین‌ خود و بندگانم‌ قرار داده‌ ام‌‌ هر کس‌ به‌ ان‌ بپیوندد به‌ من‌ برسد‌.

در دعای‌ یا من‌ ارجوه‌‌ میتوان‌ خدای‌ رجب‌ را بهتر شناخت‌ و نحوه‌ برخورد با او را اموخت‌‌ ‌یا من‌ ارجوه‌ لکل‌ خیر و امن‌ سخطه‌ عند کل‌ شر‌ در این‌ ماه‌ خیال‌ همه‌ راحت‌ باشد هر چه‌ از خدا میرسد خیر است‌‌ ضمن‌ اینکه‌ خدا در این‌ ماه‌ عذاب‌ نمی‌ کند‌ همه‌ خیرها را میفرستم‌ و شر نخواهی‌ دید‌ به‌ شرط اینکه‌ بیایید و یادتان‌ نرود که‌ ماه‌ رجب‌ است‌‌ ‌یا من‌ یعطی‌ الکثیر بالقلیل‌ ‌ خدا با یک‌ کاه‌ کوه‌ میدهد‌ اگر یک‌ یا الله‌ بگویید دو لبیک‌ می‌ شنوید‌ ‌یا من‌ یعطی‌ من‌ ساله‌ یا من‌ یعطی‌ من‌ لم‌ یساله‌ و من‌ لم‌ یعرفه‌ ‌ چه‌ صدا بزنید و چه‌ صدا نزنید‌ حتی‌ فردی‌ که‌ خدا را نشناسد به‌ یکباره‌ برکات‌ مادی‌ و معنوی‌ وارد زندگیش‌ میشود‌ جبرئیل‌ ندای‌ لبیک‌ خداوند را شنید‌ اما هرچه‌ دقت‌ کرد‌ صدایی‌ که‌ خدا را بخواند نشنید‌ از خدا سبب‌ را پرسید‌ هنگامی‌ که‌ خداوند تبارک‌ وتعالی‌ پرده‌ را کنار زد‌ جبرئیل‌ مشاهده‌ کرد که‌ فردی‌ در جلوی‌ بتی‌ زانو زده‌ و او را میخواند‌ جبرئیل‌ گفت‌ اما این‌ که‌ تو را نمیخواند‌ خداوند در پاسخ‌ فرمودند‌ من‌ حیا میکنم‌ فردی‌ با صدق‌ نیت‌ چیزی‌ را صدا کند و جواب‌ نشنود‌ البته‌ شرط قلیل‌ را نباید فراموش‌ کرد‌ قلیل‌ را بفرستید تا کثیر را بفرستند‌ و فراموش‌ نکنید که‌ ماه‌ رجب‌ است‌‌ ‌اعطنی‌ بمسئلتی‌ ایاک‌ جمیع خیر الدنیا و جمیع خیر الاخره‌ ‌ وقتی‌ معصوم‌‌(ع)‌‌ دعایی‌ به‌ ما می‌ اموزد‌ اجابت‌ این‌ دعا محال‌ نیست‌‌ پس‌ میشود در ماه‌ رجب‌ همه‌ خیر دنیا و اخرت‌ را گرفت‌‌ ‌واصرف‌ عنی‌ بمسئلتی‌ ایاک‌ جمیع شر الدنیا و الاخره‌ ‌ در زندگی‌ هیچ‌ شری‌ نبینیم‌ چه‌ مادی‌ و چه‌ اخروی‌‌ چرا شر اخرت‌ جمیع ندارد‌ خیرهای‌ دنیا و اخرت‌ را میشود جمع کرد همچنین‌ شرهای‌ دنیا را‌ اما شرهای‌ اخرت‌ شماره‌ ندارد‌  یا ذالجلال‌ و الاکرام‌ یا ذالنعمائ‌ والجود یا ذالمن‌ والطول‌ حرم‌ شیبتی‌ علی‌ النار‌ میگویند در حال‌ گفتن‌ این‌ فراز توصوص‌ کنید یعنی‌ با دست‌ چپ‌ ریش‌ خود را گرفته‌ و انگشت‌ سبابه‌ دست‌ راست‌ را به‌ حرکت‌ دراورید‌ کسی‌ در شبهای‌ قدر به‌ چیزی‌ میرسد که‌ از اول‌ ماه‌ رجب‌ مراقب‌ باشد‌ ‌یا ذالجلال‌ و الاکرام‌‌ در ماه‌ رجب‌ باید جلال‌ و جبروت‌ خداوند بر ما غلبه‌ کند‌ باید در مقابل‌ خدا احساس‌ پستی‌ کنیم‌ و بفهمیم‌ که‌ در این‌ دنیا چقدر کوچک‌ و بی‌ ارزش‌ هستیم‌‌ ‌یا ذالنعمائ‌ و الجود‌ خداوند برای‌ انها که‌ در ماه‌ رجب‌ توصوص‌ کردند در ماه‌ شعبان‌‌ اهل‌ کرم‌ و جود میشود‌ ‌یا ذالمن‌ والطول‌‌ کسی‌ که‌ در ماه‌ رجب‌ برای‌ من‌ به‌ خاک‌ افتاده‌ و در ماه‌ شعبان‌ در نعمات‌ غرق‌ بوده‌ در ماه‌ رمضان‌ مهمان‌ من‌ است‌ و منت‌ او را هم‌ خواهم‌ کشید‌ پس‌ از انکه‌ در ماه‌ رجب‌ به‌ وسیله‌ دعای‌ صیا من‌ ارجوه‌‌ با خدا ارتباط برقرار کردی‌‌ در ماه‌ شعبان‌ راحتتر با خدا حرف‌ میزنی‌‌ اسمع دعائی‌ اذا دعوتک‌ واسمع ندائی‌ اذا نادیتک‌.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۴/۰۹
سعید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی