قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

رفتم که خار از پا کشم. محمل ز چشمم دور شد. یک لحظه من غافل شدم. صد سال راهم دور شد ....
سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۸۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

من خاک شوم پای امامم بوسم

من خاک شوم پای امامم بوسم

شاید بعضی از ما، بارها آرزو کرده باشیم که ایکاش در دوران دفاع‌مقدس حضور داشتیم و می‌توانستیم از این امتحان الهی مانند شهداء ، سرافراز بیرون بیاییم . این نهایتِ آرزوی کسانی است که دل در گرو راه شهداء و امام شهداء دارند.

 
رهبر
هر روز ، روز امتحان الهی است. فقط جبهه‌ها و صحنه ‌ها تغییر کرده است . آن روز ، شهداء به فرمان روح الله در صحنه‌ ی دفاع‌مقدّس ، خوش درخشیدند و برای همیشه تابان شدند و امروز ما در صحنه‌ ی دفاع از آرمان‌ های شهداء که همان دفاع از ولایت ، ارزش‌ها ، اسلام و انقلاب است ، مورد آزمایش الهی قرار گرفته است.

لحظه‌ای با خود بیاندیشیم که اگر شهدای گران‌ قدر مانند شول ، زنگی‌آبادی ، ماهانی ، مغفوری و... بودند ، امروز در مقابل فتنه ‌ها و توطئه ‌ها در کجا قرار می‌گرفتند؟!

امروز ، روزِ امتحان ولایت‌ مداری و میزانِ سنجش ، پای‌ بندی به ولایت است.

من می‌خواهم سرباز با کفایت ولایت باشم . اما نگرانم که در این آزمونِ حساس ، نتوانم سربلند بیرون آیم و مصداق « مغضوب‌علیهم »گردم.

بارالها! من به ریسمان محکم ، « کتاب‌الله و عترت اهل بیت » تمسک می‌ جویم و از تو می‌خواهم در این وانفسای انکارِ حقایق و وجدان ‌های خفته، دستم را بگیری و از درگاه قرآن و ولایت کوتاه نکنی.

امروز ، روزِ امتحان ولایت‌ مداری و میزانِ سنجش ، پای‌ بندی به ولایت است.

اراده‌ام بر این استوار شده که رهروِ راه شهدا در مسیر امامت و خادم خادمین خیمه‌ ی ولایت باشم ، ادرکنی یاالله ، یاالله ، یاالله .

یوسف زهرا!!

تو خود از دلم خبرداری و می‌دانی که جوی محبّت در آن روان است و به سوی تو جریان دارد.

مگر نه این‌که « عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم »، پس بیا و « ثبت لی قدم صدقک » و تو خود از این منجلاب آخرالزمان رهایم کن تا قصه  جاماندگان از قافله‌ی عشق برایم پیش نیاید. 

شهدا

چه بسا هم‌ قطاران خودم که در این روزگار ، شهادت برایشان مسخره شده و یا این حرف‌ ها را خرافات می دانند و اخیراً شهید جدید هم ساخته‌اند!!!

خیلی ها به دنبال جای خالیِ روح اللهِ تو هستند و علیِ تو را یا نمی بینند و یا نمی خواهند ببینند و دم از وا هجرتا می زنند که به واقع «أین تذهبون »؟

آقای من!

 سفره‌ام پرشده است ازکج فهمی و کوتاه بینی و بی بصیرتی که بارها و بارها طعم تلخ و گزنده‌اش مزاقتان را آزرده است و هر بار عرق شرم من است که...

نمی‌خواهم روزی برسد که آهِ حسرت دیگران برایم بلند شود که « دیدی فلانی هم برید...»

مولای من !

اگر لیاقت « عمّار » شدن را ندارم ، مپسند که خدای نکرده « زبیر »
امّت تو گردم...

این روزها به معنای واقعی به این نتیجه می ‌رسم که شهداء برنده ‌ی واقعی بوده اند و همان‌ها بودند که فارغ التحصیل مکتب ولایت شدند.

مگر مردم کوفه همان ‌ها نبودند که دم از امامت علی علیه السّلام می زدند ، و در مقابل امام زمان خود ایستادند؟!!!

وای بر ما اگر هزاران سال دیگر مردم یک دیاری بگویند که
ما اهل ایران نیستیم،
علی تنها بماند...



نوشته شده توسط سعید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

رفتم که خار از پا کشم. محمل ز چشمم دور شد. یک لحظه من غافل شدم. صد سال راهم دور شد ....

قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

قال الله تبارک وتعالی:
من طلبنی وجدنی، ومن وجدنی عرفنی،و من عرفنی عشقنی، ومن عشقنی عشقته ومن عشقته قتلته ومن قتلته فانا دیته
قال مولانا امیر المومنین علی (ع): نسال الله منازل الشهدا
مقام معظم رهبری:امروز کار برای شهدا باید در راس امور قرار گیرد.
تمام این دو حدیث گرانبها و فرموده مقام معظم رهبری
حضرت امام خامنه ای روحی فداه کافی است برای اینکه این وبلاگ تشکیل بشه.
عبد من عبید فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)،حقیر الشهدا ،موردانه کش آستان بی کران شهدا ، قبرستان نشین عادات سخیف
سعید
******************
چه دعایی کنمت بهتر از این
که کنار پسر فاطمه (س) هنگام اذان
سحر جمعه ای از این ایام
پشت دیوار بقیع
قامتت قد بکشد
به دورکعت نمازی که نثار حرم و گنبد برپاشده حضرت زهرا (س) بکنی

**************
تلگرام من : https://t.me/Ghasedak1318
اینستاگرام : https://www.instagram.com/daei.saeid1318
https://www.instagram.com/ghasedak__135

بایگانی
نویسندگان

من خاک شوم پای امامم بوسم

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۸۸، ۱۲:۳۱ ب.ظ

من خاک شوم پای امامم بوسم

شاید بعضی از ما، بارها آرزو کرده باشیم که ایکاش در دوران دفاع‌مقدس حضور داشتیم و می‌توانستیم از این امتحان الهی مانند شهداء ، سرافراز بیرون بیاییم . این نهایتِ آرزوی کسانی است که دل در گرو راه شهداء و امام شهداء دارند.

 
رهبر
هر روز ، روز امتحان الهی است. فقط جبهه‌ها و صحنه ‌ها تغییر کرده است . آن روز ، شهداء به فرمان روح الله در صحنه‌ ی دفاع‌مقدّس ، خوش درخشیدند و برای همیشه تابان شدند و امروز ما در صحنه‌ ی دفاع از آرمان‌ های شهداء که همان دفاع از ولایت ، ارزش‌ها ، اسلام و انقلاب است ، مورد آزمایش الهی قرار گرفته است.

لحظه‌ای با خود بیاندیشیم که اگر شهدای گران‌ قدر مانند شول ، زنگی‌آبادی ، ماهانی ، مغفوری و... بودند ، امروز در مقابل فتنه ‌ها و توطئه ‌ها در کجا قرار می‌گرفتند؟!

امروز ، روزِ امتحان ولایت‌ مداری و میزانِ سنجش ، پای‌ بندی به ولایت است.

من می‌خواهم سرباز با کفایت ولایت باشم . اما نگرانم که در این آزمونِ حساس ، نتوانم سربلند بیرون آیم و مصداق « مغضوب‌علیهم »گردم.

بارالها! من به ریسمان محکم ، « کتاب‌الله و عترت اهل بیت » تمسک می‌ جویم و از تو می‌خواهم در این وانفسای انکارِ حقایق و وجدان ‌های خفته، دستم را بگیری و از درگاه قرآن و ولایت کوتاه نکنی.

امروز ، روزِ امتحان ولایت‌ مداری و میزانِ سنجش ، پای‌ بندی به ولایت است.

اراده‌ام بر این استوار شده که رهروِ راه شهدا در مسیر امامت و خادم خادمین خیمه‌ ی ولایت باشم ، ادرکنی یاالله ، یاالله ، یاالله .

یوسف زهرا!!

تو خود از دلم خبرداری و می‌دانی که جوی محبّت در آن روان است و به سوی تو جریان دارد.

مگر نه این‌که « عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم »، پس بیا و « ثبت لی قدم صدقک » و تو خود از این منجلاب آخرالزمان رهایم کن تا قصه  جاماندگان از قافله‌ی عشق برایم پیش نیاید. 

شهدا

چه بسا هم‌ قطاران خودم که در این روزگار ، شهادت برایشان مسخره شده و یا این حرف‌ ها را خرافات می دانند و اخیراً شهید جدید هم ساخته‌اند!!!

خیلی ها به دنبال جای خالیِ روح اللهِ تو هستند و علیِ تو را یا نمی بینند و یا نمی خواهند ببینند و دم از وا هجرتا می زنند که به واقع «أین تذهبون »؟

آقای من!

 سفره‌ام پرشده است ازکج فهمی و کوتاه بینی و بی بصیرتی که بارها و بارها طعم تلخ و گزنده‌اش مزاقتان را آزرده است و هر بار عرق شرم من است که...

نمی‌خواهم روزی برسد که آهِ حسرت دیگران برایم بلند شود که « دیدی فلانی هم برید...»

مولای من !

اگر لیاقت « عمّار » شدن را ندارم ، مپسند که خدای نکرده « زبیر »
امّت تو گردم...

این روزها به معنای واقعی به این نتیجه می ‌رسم که شهداء برنده ‌ی واقعی بوده اند و همان‌ها بودند که فارغ التحصیل مکتب ولایت شدند.

مگر مردم کوفه همان ‌ها نبودند که دم از امامت علی علیه السّلام می زدند ، و در مقابل امام زمان خود ایستادند؟!!!

وای بر ما اگر هزاران سال دیگر مردم یک دیاری بگویند که
ما اهل ایران نیستیم،
علی تنها بماند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۲۵
سعید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی