قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

رفتم که خار از پا کشم. محمل ز چشمم دور شد. یک لحظه من غافل شدم. صد سال راهم دور شد ....
پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۸۹، ۰۷:۵۸ ق.ظ

یادی ازسردار شهید عبدالله میثمی

عمامه سرخ

نماز جماعت هایش معروف بود بین همه .هیچ وقت نماز راطولانی نمی کرد،مگر نماز فُرادایش را که سجده هایش طولانی بود وگریه هایش زیاد! این اواخر می گفت : "از خودم بدم می آید .خسته شدم از بس برای مجلس شهدا سخنرانی کرده ام .از وقتی آمد ه ام جبهه ،ماه ها را می شمرم که سر سی ماه جواب ومزد کارهایم را از خدابگیرم".

حجت الاسلام عبدالله میثمی - نماینده امام در قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)

پیش از عملیات ،خانواده اش از اصفهان آمدند اهواز دیدنش .پسر کوچکش هادی تااورادید،پرید بغلش وگفت: "بابا!چراصدام هنوز شما را نکشته ؟"واو خندید. قبل از رفتن ،زیارت حضرت زهرا(س)خواند. شهادت حضرت نزدیک بود ورمز عملیات هم یازهرا (س) ! از سنگر رفت بیرون وضو بگیرد،اما دیگر بر نگشت. یک ترکش به سرش خورده بود. بردنش بیمارستان.چند روز طول کشید و شب شهادت حضرت فاطمه (س)،عبدالله میثمی هم شهید شد.

 طلبه شهید عبدالله میثمی،دلداده حضرت مادر



نوشته شده توسط سعید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

رفتم که خار از پا کشم. محمل ز چشمم دور شد. یک لحظه من غافل شدم. صد سال راهم دور شد ....

قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

قال الله تبارک وتعالی:
من طلبنی وجدنی، ومن وجدنی عرفنی،و من عرفنی عشقنی، ومن عشقنی عشقته ومن عشقته قتلته ومن قتلته فانا دیته
قال مولانا امیر المومنین علی (ع): نسال الله منازل الشهدا
مقام معظم رهبری:امروز کار برای شهدا باید در راس امور قرار گیرد.
تمام این دو حدیث گرانبها و فرموده مقام معظم رهبری
حضرت امام خامنه ای روحی فداه کافی است برای اینکه این وبلاگ تشکیل بشه.
عبد من عبید فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)،حقیر الشهدا ،موردانه کش آستان بی کران شهدا ، قبرستان نشین عادات سخیف
سعید
******************
چه دعایی کنمت بهتر از این
که کنار پسر فاطمه (س) هنگام اذان
سحر جمعه ای از این ایام
پشت دیوار بقیع
قامتت قد بکشد
به دورکعت نمازی که نثار حرم و گنبد برپاشده حضرت زهرا (س) بکنی

**************
تلگرام من : https://t.me/Ghasedak1318
اینستاگرام : https://www.instagram.com/daei.saeid1318
https://www.instagram.com/ghasedak__135

بایگانی
نویسندگان

یادی ازسردار شهید عبدالله میثمی

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۸۹، ۰۷:۵۸ ق.ظ

عمامه سرخ

نماز جماعت هایش معروف بود بین همه .هیچ وقت نماز راطولانی نمی کرد،مگر نماز فُرادایش را که سجده هایش طولانی بود وگریه هایش زیاد! این اواخر می گفت : "از خودم بدم می آید .خسته شدم از بس برای مجلس شهدا سخنرانی کرده ام .از وقتی آمد ه ام جبهه ،ماه ها را می شمرم که سر سی ماه جواب ومزد کارهایم را از خدابگیرم".

حجت الاسلام عبدالله میثمی - نماینده امام در قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)

پیش از عملیات ،خانواده اش از اصفهان آمدند اهواز دیدنش .پسر کوچکش هادی تااورادید،پرید بغلش وگفت: "بابا!چراصدام هنوز شما را نکشته ؟"واو خندید. قبل از رفتن ،زیارت حضرت زهرا(س)خواند. شهادت حضرت نزدیک بود ورمز عملیات هم یازهرا (س) ! از سنگر رفت بیرون وضو بگیرد،اما دیگر بر نگشت. یک ترکش به سرش خورده بود. بردنش بیمارستان.چند روز طول کشید و شب شهادت حضرت فاطمه (س)،عبدالله میثمی هم شهید شد.

 طلبه شهید عبدالله میثمی،دلداده حضرت مادر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۸
سعید

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیز
اومدم ازتون خواهش کنم وبلاگ منو با نام "زیباترین دست نوشته های شهدا" لینک کنید
اجرتون با شهدا
اگه این لطف رو کردید خبرم کنید
ممنونم....فقط یه لحظه وقت بذارید وقت بذارید لینک کنید
............................
زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست
یا علی
درود بر شما...
بالاخره تازه های عشق هم به جمع تحریم کنندگان بلاگفا پیوست.
کد لوگوی تازه های عشق:

آدرس جدید سکوت ( تازه های عشق): www.iaghin.mihanblog.com
خوشحال می شوم از حضورتان!
۱۳ مهر ۸۹ ، ۱۶:۵۱ حسین شراهی
با سلام
از مطالب سراسر نور و عشق وبلاگ شما بسیار لذت بردم ، خداوند خیر دنیا و آخرت را به شما ارزانی بدارد و به همگی ما توفیق شهادت در راه این انقلاب را بدهد .
التماس دعا
زندگی زیباست اما شهادت زیباتر است
۱۱ مهر ۸۹ ، ۰۸:۴۵ سنگر معرفت
خوش باد که از بهار خوش تر باشیم
سر سبز تر از سرو وصنوبر باشیم
آن روز مباد تا در این بقع وجود
شرمنده لاله های پرپر باشیم
۰۸ مهر ۸۹ ، ۰۹:۲۷ persia24.blogfa.com
سلام

خدا قوت
(سعی کنیم به جای خسته نباشید بگیم خدا قوت چون اولی حس خستگی داره اما دومی به آدم انرژی میده)


میتونی حدس بزینید این عکس کیه ؟
برای پاسخ دادن به وبلاگ من برو و ببین چقدر باهوشی؟!



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی