قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

رفتم که خار از پا کشم. محمل ز چشمم دور شد. یک لحظه من غافل شدم. صد سال راهم دور شد ....
چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۳۰ ق.ظ

ساعتی در کنار بابا نظر

ساعتی در کنار بابا نظر

روایت فرزند شهید نظرنژاد از آخرین لحظه حیات بابانظر

کتاب بابا نظر

فرزند کوچک شهید نظرن‍ژاد (بابانظر) با بیان خاطره‌ای از آخرین لحظه حیات این شهید بزرگوار گفت:‌ شهید نظرنژاد در آخرین لحظه حیات می ‌گفت که بوی شهدا را حس می‌کند.

 

روزهای آخر عمر شهید نظرنژاد به همراه ایشان به کردستان رفته و به یکی از ارتفاعات که بچه‌های سپاه آنجا حضور داشتند عزیمت کرده و با این شهید بزرگوار به بازدید از منطقه پرداختیم که شهید بابانظر با حضور در این منطقه می‌گفت که من بوی شهدا را حس می‌کنم و اینجا بوی شهدا را می‌دهد.

‌بعد از مدتی شهید بابانظر روی یک تخته سنگ در همان منطقه دراز کشید و در حالی که یکی از یادگاران دفاع مقدس در حال نشان دادن منطقه و تشریح آن برای سربازان و بازدید کنندگان بود، ناگهان متوجه شدم حال پدرم خوب نیست، بلافاصله دیگران را هم خبر کردم، اما زمانی که قصد داشتیم ایشان را به پایین ارتفاعات و از آنجا به بیمارستان منتقل کنیم کار از کار گذشت و بابانظر به یاران شهیدش پیوست .

 

مرتضی نظرنژاد در ادامه گفت: شهید بابانظر از همان ابتدا عاشق امام و شهدا بود به گونه‌ای که هر وقت امام (ره) در تلویزیون صحبت می‌کرد، محو ایشان می‌شد.

وی هم چنین با اشاره به منش پهلوانی بابانظر تصریح کرد :‌ این شهید چون پهلوان بود، منش و رفتارش هم پهلوانی بود و در زندگی خود حضرت علی (ع) را سرلوحه و الگوی خود قرار داده بود و همیشه به این امام همام اقتدا می‌کرد.

شهید نظرنژاد در منزل با بچه‌ها بسیار مهربان بود و همین حس را در جبهه‌ها با بچه‌های بسیجی هم داشت، برای همین به بابانظر معروف بود

شهید نظرنژاد در منزل با بچه‌ها بسیار مهربان بود و همین حس را در جبهه‌ها با بچه‌های بسیجی هم داشت، برای همین به بابانظر معروف بود.

یادگار شهید نظر ن‍ژاد در ادامه گفت:‌ برخی‌ها فکر می‌کنند شهدا آدم‌های افسانه‌ای و غیرقابل دسترسی‌اند در حالی که بسیاری از شهدا افراد معمولی هستند که قبل از انقلاب به کارهای معمولی مشغول بودند منتها تنها فرق آنها با انسان‌‌های دیگر این است که ولایت فقیه را درک کرده بودند.



نوشته شده توسط سعید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

رفتم که خار از پا کشم. محمل ز چشمم دور شد. یک لحظه من غافل شدم. صد سال راهم دور شد ....

قــــــاصــــــــــدکـــــــــ

قال الله تبارک وتعالی:
من طلبنی وجدنی، ومن وجدنی عرفنی،و من عرفنی عشقنی، ومن عشقنی عشقته ومن عشقته قتلته ومن قتلته فانا دیته
قال مولانا امیر المومنین علی (ع): نسال الله منازل الشهدا
مقام معظم رهبری:امروز کار برای شهدا باید در راس امور قرار گیرد.
تمام این دو حدیث گرانبها و فرموده مقام معظم رهبری
حضرت امام خامنه ای روحی فداه کافی است برای اینکه این وبلاگ تشکیل بشه.
عبد من عبید فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)،حقیر الشهدا ،موردانه کش آستان بی کران شهدا ، قبرستان نشین عادات سخیف
سعید
******************
چه دعایی کنمت بهتر از این
که کنار پسر فاطمه (س) هنگام اذان
سحر جمعه ای از این ایام
پشت دیوار بقیع
قامتت قد بکشد
به دورکعت نمازی که نثار حرم و گنبد برپاشده حضرت زهرا (س) بکنی

**************
تلگرام من : https://t.me/Ghasedak1318
اینستاگرام : https://www.instagram.com/daei.saeid1318
https://www.instagram.com/ghasedak__135

بایگانی
نویسندگان

ساعتی در کنار بابا نظر

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۱۱:۳۰ ق.ظ

ساعتی در کنار بابا نظر

روایت فرزند شهید نظرنژاد از آخرین لحظه حیات بابانظر

کتاب بابا نظر

فرزند کوچک شهید نظرن‍ژاد (بابانظر) با بیان خاطره‌ای از آخرین لحظه حیات این شهید بزرگوار گفت:‌ شهید نظرنژاد در آخرین لحظه حیات می ‌گفت که بوی شهدا را حس می‌کند.

 

روزهای آخر عمر شهید نظرنژاد به همراه ایشان به کردستان رفته و به یکی از ارتفاعات که بچه‌های سپاه آنجا حضور داشتند عزیمت کرده و با این شهید بزرگوار به بازدید از منطقه پرداختیم که شهید بابانظر با حضور در این منطقه می‌گفت که من بوی شهدا را حس می‌کنم و اینجا بوی شهدا را می‌دهد.

‌بعد از مدتی شهید بابانظر روی یک تخته سنگ در همان منطقه دراز کشید و در حالی که یکی از یادگاران دفاع مقدس در حال نشان دادن منطقه و تشریح آن برای سربازان و بازدید کنندگان بود، ناگهان متوجه شدم حال پدرم خوب نیست، بلافاصله دیگران را هم خبر کردم، اما زمانی که قصد داشتیم ایشان را به پایین ارتفاعات و از آنجا به بیمارستان منتقل کنیم کار از کار گذشت و بابانظر به یاران شهیدش پیوست .

 

مرتضی نظرنژاد در ادامه گفت: شهید بابانظر از همان ابتدا عاشق امام و شهدا بود به گونه‌ای که هر وقت امام (ره) در تلویزیون صحبت می‌کرد، محو ایشان می‌شد.

وی هم چنین با اشاره به منش پهلوانی بابانظر تصریح کرد :‌ این شهید چون پهلوان بود، منش و رفتارش هم پهلوانی بود و در زندگی خود حضرت علی (ع) را سرلوحه و الگوی خود قرار داده بود و همیشه به این امام همام اقتدا می‌کرد.

شهید نظرنژاد در منزل با بچه‌ها بسیار مهربان بود و همین حس را در جبهه‌ها با بچه‌های بسیجی هم داشت، برای همین به بابانظر معروف بود

شهید نظرنژاد در منزل با بچه‌ها بسیار مهربان بود و همین حس را در جبهه‌ها با بچه‌های بسیجی هم داشت، برای همین به بابانظر معروف بود.

یادگار شهید نظر ن‍ژاد در ادامه گفت:‌ برخی‌ها فکر می‌کنند شهدا آدم‌های افسانه‌ای و غیرقابل دسترسی‌اند در حالی که بسیاری از شهدا افراد معمولی هستند که قبل از انقلاب به کارهای معمولی مشغول بودند منتها تنها فرق آنها با انسان‌‌های دیگر این است که ولایت فقیه را درک کرده بودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۱۴
سعید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی